Facebook Pixel Code

Korduma kippuvad küsimused

Allpool leiad vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui Sa ei leia vastust oma küsimusele, siis võta ühendust klienditoega.

Laenu taotlemine

Kes saavad Bondorast laenu taotleda?

Meie eesmärk on pakkuda kõigile laenuvõtjatele turvalist keskkonda. Sotsiaalselt vastutustundliku ettevõttena oleme kehtestanud mitmeid nõudeid, et vältida klientide makseraskustesse sattumist. Pärast laenutaotluse kättesaamist kontrollime selle vastavust all loetletud nõuetele.

Meie laenutoode on praegu saadaval järgmistes riikides:

  •  Eesti
  •  Soome
  •  Hispaania

Laenutaotlejatele kehtivad alljärgnevad nõuded.

  • Oled vähemalt 18-aastane ja laenu lõppemisel maksimaalselt 75-aastane.
  • Oled palgatööl või pensionil, millest saadavast sissetulekust piisab kõigi igakuiste kulude katmiseks.
  • Sul ei ole varasemaid maksehäireid, näiteks võlgnevusi, lepinguliste kohustuste täitmatajätmisi, pankrotimenetlusi ega avatud täitemenetlusi.
  • Sul ei ole olnud hasartmänguprobleeme.

Bondora laenu saab taotleda internetis iga päev ja iga kell. Meie turvalise taotlusvormi täitmiseks kulub vähem kui viis minutit, misjärel saad kiiresti esialgse laenupakkumise.

Alustamiseks ava laenutaotluse leht ning toimi järgmiselt.

1. Tuvasta ennast ja esita pangakonto väljavõte

Esimese laenu puhul on nõutav ühekordne isiku tuvastamine. Seda on võimalik teha ID-kaardi, Mobiil-ID ja internetipanga (Trustly) kaudu. Tuvastus on vajalik, et teaksime, kuhu ja kellele hiljem raha kanda, kui oled lõpliku laenupakkumise vastu võtnud. NB! Pangakonto kinnitamine ei kohusta Sind laenu võtma ning enne lõpliku pakkumise vastuvõtmist saad tutvuda kõigi lepingu tingimustega.

Järgmise sammuna saad Instantori kaudu oma pangakonto väljavõtte esitada. Pangakonto väljavõtte lisamisega saame hinnata Sinu maksevõimet ning võimalusel teha Sulle madalama intressimäära ja igakuise tagasimaksega lõpliku laenupakkumise.

2. Esita laenutaotlus ja vali sobiv laenupakkumine

Kui oled taotluse täitnud, tehakse Sulle esialgne laenupakkumine. Vali sobiv laenusumma ja igakuine kuumakse vastavalt oma võimalustele ja vajadustele.

3. Tutvu lõpliku pakkumise tingimustega

Pärast esialgse pakkumisega nõustumist koostatakse sulle lõplik pakkumine. Palun pööra tähelepanu sellele, et lõplik pakkumine võib erineda esialgsest, ning tutvu kindlasti kõigi tingimustega. Lõplikus laenupakkumises välja toodud summale lisandub ka lepingutasu. Hinnakirjaga saad tutvuda siin.

4. Allkirjasta leping

Lepingu saad allkirjastada PIN-koodiga, mis saadetakse Sinu telefoninumbrile. Lepingu allkirjastamiseks on aega 24 tundi. Kui oled laenulepingu allkirjastanud, kantakse raha automaatselt Sinu pangakontole.

  • Laenutaotluse täitmiseks kulub vähem kui viis minutit.
  • Kui nõustud esialgse laenupakkumisega, pead oma pangakonto Trustly kaudu kinnitama. See võtab aega ainult ühe minuti. Seejärel saad esitada kontoväljavõtte Instantori kaudu.
  • Lõpliku laenupakkumise koostamine võtab üldiselt aega paar minutit. Juhul kui selleks kulub rohkem aega, anname sellest Sulle teada.
  • Laenuleping tuleb allkirjastada PIN-koodiga. Laenusumma kanname kohe Sinu pangakontole. Raha laekub üldiselt mõne tunni jooksul. Sõltuvalt pangast võib ülekanne aega võtta maksimaalselt 3 tööpäeva.

Enne laenu saamist pead läbima tuvastusprotsessi. See on vajalik isikusamasuse, pangakonto numbri ja elukoha aadressi kinnitamiseks.

Isikutuvastuseks on kolm meetodit:

  1. ID-kaart;

[PILT]

  1. Mobiil-ID;

[PILT]

  1. internetipank (Trustly).

[PILT]

Pangakonto kinnitamine Trustly kaudu on turvaline ja kiire. See on tasuta ja registreerida ei ole vaja. Vajalik on vaid sisse logida oma internetipanka. Kinnitame, et me ei saa ligipääsu Sinu sisselogimisandmetele.

Selleks, et Trustly kaudu pangakonto kinnitada, toimi järgnevalt:

  • Vali oma pank ja logi internetipanka sisse.
  • Vali konto (sellele kontole makstakse hiljem välja ka Sinu laenusumma).
  • Järgi ekraanil olevaid juhiseid.

Sa ei saa pangakontot Trustly kaudu kinnitada järgmistel juhtudel:

  • Sinu panka ei ole Trustly pankade nimekirjas;
  • Trustly ei toeta meetodit, mida kasutad oma kodupanka sisselogimiseks;
  • pangakonto, mida proovid kinnitada, on seotud Sinu krediitkaardiga;
  • pangakontol on kaks või rohkem omanikku;
  • pangakonto kuulub alaealisele;
  • Sul ei ole internetipanka.

Kui esitad pangakonto väljavõtte, saame paremini hinnata Sinu maksevõimet ning võimalusel teha Sulle madalama intressimäära ja igakuise tagasimaksega laenupakkumise. Instantor on teenus, mis võimaldab pangakonto väljavõtted vaid mõne klõpsuga üles laadida.

Instantori kasutamine on lihtne: vali loendist oma pank ning logi internetipanka sisse, seejärel laaditakse viimase kolme kuu kontoväljavõtted automaatselt üles ja Sina saad laenutaotluse täitmist jätkata.


[PILT]

Pärast taotluse täitmist tehakse Sulle kolm parimat pakkumist. Pakkumised on koostatud võttes arvesse Sinu esitatud andmeid. Kui soovid valida väiksemat summat, kui pakkumises märgitud või muuta laenuperioodi, saad seda teha, kui kerid lehte allapoole.

[Sama PILT, mis Topic 2 all]

Kui oled unustanud taotlusele lisada kontoväljavõtte või soovid korrigeerida muud infot (näiteks oma sissetuleku või kohustuste kohta), pead ootama kuni laenutaotlus aegub (see juhtub automaatselt 24 tunni möödudes) ning seejärel saad esitada uue taotluse. Kehtival taotlusel juba esitatud andmeid muuta ei ole võimalik. Samuti ei ole Sul võimalik ise taotlust tühistada.

Tuletame meelde, et lõplik laenupakkumine koostatakse personaalselt võttes arvesse kõiki Sinu esitatud andmeid (nt sissetulekut, olemasolevaid Bondora laene ja muid finantskohustusi). Lõplik pakkumine võib erineda algselt taotletud summast või e-maili teel saadetud reklaampakkumisest.

 

Sul ei ole võimalik oma Bondora kontol laenutaotlust tühistada. Taotlus aegub 24 tunni möödudes ja see tühistatakse automaatselt. Kui soovid laenutaotlusel andmeid muuta, pead ootama selle aegumist ning seejärel on Sul võimalik uus taotlus esitada.

Pärast lõpliku pakkumisega nõustumist ja laenulepingu allkirjastamist makstakse kogu laenusumma Sinu registreeritud pangakontole. Kindlasti kontrolli enne allkirjastamist, et Sinu registreeritud kontonumber oleks korrektne ning tutvu hoolikalt lõpliku pakkumise tingimustega. Raha laekub Sinu kontole üldiselt mõne tunni jooksul. Sõltuvalt pangast võib ülekanne aega võtta maksimaalselt 3 tööpäeva. Pühadel ja nädalavahetustel võib makse laekumine võtta rohkem aega.

Kui Sul juba on Bondoras kehtiv laen ning soovid taotleda uut, peavad taotlemiseks olema täidetud järgmised tingimused:

  • Sinu viimase laenulepingu sõlmimisest on möödunud vähemalt 2 kuud;
  • Sinu kehtivates lepingutes puudub võlgnevus;
  • Sinu olemasolevate laenulepingute põhiosa jääk ei ületa 10 000 eurot (maksimaalne laenusumma, mida Bondoras on võimalik taotleda).

Tuletame meelde, et lisaks ülaltoodule peavad laenu taotlemiseks olema täidetud ka meie üldised laenu saamise tingimused:

  • oled palgatööl või pensionil, mis katab kõik igakuised kulud;
  • oled vähemalt 18-aastane ja laenu lõppemisel maksimaalselt 75-aastane;
  • oled halva maksekäitumise ajaloota, nagu näiteks aktiivne võlgnevus maksehäireregistris, pankrot või avatud täitemenetlus;
  • Sul ei ole olnud hasartmänguprobleeme.

Juhul kui meil ei ole hetkel võimalik Sulle laenupakkumist teha, kuvatakse sulle Bondora kontol kuupäev, millest alates saad uue taotluse esitada.

Klassikalist refinantseerimist Bondora ei paku. Sul on võimalik taotleda Bondorast laenu ja maksta sellest ise ära oma teised finantskohustused. Me ei paku Bondoras olemasolevate laenude refinantseerimist.

Refinantseerimise kohta on Sul võimalik lisaks lugeda siit.

Aktiivne laen

Laenumakseid pead tegema kord kuus vastavalt maksegraafikule. Pead tagama, et maksegraafikus märgitud kuupäevaks oleks laenumakse Sinu Bondora kontole laekunud. Pane tähele, et maksegraafiku kuupäevad võivad erineda. Kui maksekuupäev langeb nädalavahetusele või riigipühale, on maksetähtajaks sellele järgnev tööpäev.

Kui sooritad ülekande enne maksetähtaega, jääb summa ettemaksuna Sinu Bondora kontole ja see seotakse lepingusse automaatselt maksekuupäeva kättejõudmisel.

Bondora saadab tähtaegade lähenemisel Sulle ka e-kirja ja SMS-i teel meeldetuletusi. Meeldetuletused on automaatsed ja neid väljastatakse ka juhul kui oled makse juba tasunud.

Sissemaksete tegemise meetodite kohta saad lugeda jaotisest „Kuidas Bondora kontole sissemakseid teha?“.

Enne Bondora kontole makse tegemist kontrolli kindlasti oma maksegraafikut ja võimalikke tasumata arveid. Tasumata arveid näed, kui logid sisse Bondora kontole ja valid jaotise „Arved”.

[PILT]

Sissemaksete tegemiseks logi sisse oma kontole sisse ja klõpsa nupul „Sissemakse“.

Maksete sooritamiseks on kaks võimalust:[PILT - olemasolev] 

  1. Trustly - kõige kiiremini jõuab makse Sinu Bondora kontole, kui sooritad selle läbi Trustly. See on turvaline ja tasuta teenus, mille kasutamiseks vajad vaid oma internetipanga sisselogimisandmeid. Sissemakse tegemiseks vajuta nupule „Trustly”, leia üles oma pank ning logi internetipanka sisse. Makse kinnitatakse kohe ja see laekub Sinu Bondora kontole mõne minutiga.

[PILT]

Kui Sinu panka ei ole Trustly nimekirjas, ei ole Sul võimalik seda meetodit ülekande tegemiseks kasutada.

Pane tähele! Trustly makseid on võimalik sooritada vaid Bondora kontole sisse logides.  Kui soovid teha ülekande oma internetipangast, palun kasuta selleks SEPA makserekvisiite.

 

  1. SEPA makse - soovi korral saad makseid sooritada oma internetipangast. Selleks logi sisse oma panka, alusta uut makset ja sisesta vajalikud andmed. Palun märgi kindlasti viitenumber ja makse selgitusse oma nimi. Makserekvisiidid leiad, kui vajutad nupule “SEPA makse”. [PILT]

SEPA makse laekub Sinu Bondora kontole üldiselt mõne tunni jooksul. Sõltuvalt pangast võib ülekanne aega võtta maksimaalselt 3 tööpäeva. Pühadel ja nädalavahetustel võib raha jõudmine sinu Bondora kontole võtta rohkem aega.

Bondora kontolt väljamakse tegemiseks logi sisse ja klõpsa nupul „Väljamakse“. [PILT]

Raha saad välja maksta ainult oma Bondora kontol registreeritud arveldusarvele. Kui soovid kontonumbrit muuta, on Sul seda võimalik ise Bondora kontol teha. Kontonumbri muutmise kohta loe lähemalt siit [ei ole veel sellist lehte].

Kõik väljamaksed peab kinnitama PIN-koodiga, mis saadetakse Sinu registreeritud telefoninumbrile. Kui Su telefoninumber on muutunud, saad selle ära vahetada oma Bondora kontol. Telefoninumbri muutmise kohta loe lähemalt siit.

Väljamakstud summa laekub Sinu pangakontole üldiselt samal päeval. Õhtuti, nädalavahetustel ja pühadel sooritatud väljamaksed laekuvad Sinu kontole järgmisel tööpäeval.

Selleks, et näha maksegraafikut, logi sisse Bondora kontole ja vali jaotis „Laenud“. Klõpsa nupul „Rohkem infot“ selle laenu kõrval, mille graafikut soovid vaadata.

Aktiivse laenu kogu graafiku vaatamiseks klõpsa nupul „Tuleviku graafik“. Kõikide tasutud maksete vaatamiseks klõpsa nupul „Tasutud maksete graafik“.

Kui Sul on mitu laenu, saad vaadata ka kõikide aktiivsete laenude kombineeritud maksegraafikut. Selleks klõpsa laenuteabe tabeli allosas nupul „Maksegraafik“.

Sul on võimalik 14 päeva jooksul pärast lepingu allkirjastamist laenust taganeda. Sellisel juhul tuleb tagasi maksta kogu laenusumma, millele lisandub tagasimaksmise kuupäevani kogunenud intress. Lepingutasu maksma ei pea. Pärast 14 päeva möödumist lisandub ka lepingutasu.

Selleks, et 14 päeva jooksul laenust taganeda, toimi järgnevalt:

  1. Täpse tagastamisele kuuluva summa nägemiseks vali „Laenud”, kõlpsa nupul „Rohkem infot” ja vali „Taganen laenust”. Tuletame meelde, et summa muutub intressiarvestuse tõttu iga päev. [PILT]
  2. Kui summa on laekunud Sinu Bondora kontole, vali uuesti „Laenud”, vajuta „Rohkem infot” ning klõpsa nupul „Taganen laenust”. Seejärel tuleb Sul lepingu lõpetamine allkirjastada PIN-koodiga, mis saadetakse Sinu registreeritud telefoninumbrile. Laenuleping ei lõppe enne seda toimingut.

Sul on võimalik igal ajal laenusumma täielikult või osaliselt tagastada. Kui otsustad laenu ennetähtaegselt tagasi maksta, pead selleks tasuma põhiosa jäägi, tagasimaksmise kuupäevani kogunenud intressi ning võimalikud maksmata arved. Ennetähtaegse tagastamisega lisatasu ei kaasne.

Täielikuks ennetähtaegseks tagastamiseks toimi järgnevalt:

  1. Täpse tagastamisele kuuluva summa nägemiseks vali „Laenud”, klõpsa nupul „Rohkem infot” ja vali „Tagasta laen ennetähtaegselt”. Tuletame meelde, et summa muutub intressiarvestuse tõttu iga päev.

[PILT]

  1. Veendu, et Sinu Bondora kontol on lepingu lõpetamiseks piisavalt raha.
  2. Kui vajalik summa on sinu Bondora kontol olemas, vali uuesti „Laenud”, klõpsa „Rohkem infot” ja vajuta nupul „Tagasta laen ennetähtaegselt". Seejärel tuleb Sul lepingu lõpetamine allkirjastada PIN-koodiga, mis saadetakse Sinu registreeritud telefoninumbrile. Laenuleping ei lõppe enne seda toimingut.

Osaliseks ennetähtaegseks tagastamiseks toimi järgnevalt:

  1. Kanna summa, mida soovid tagastada, oma Bondora kontole.
  2. Kui summa on kontol olemas, vali „Laenud“, seejärel klõpsa nupul „Rohkem infot“, vali „Osa laenusummast“ ning sisesta summa, mida soovid tagastada.

[PILT]

  1. Soovi korral saad valida uue laenuperioodi. Jättes selle valiku täitmata, kasutatakse uue graafiku koostamisel eelmist laenuperioodi. Uue maksegraafikuga tutvumiseks klõpsa nupul „Näita uut graafikut“.
  2. Uue graafikuga nõustumiseks ja osalise ennetähtaegse tagastamise kinnitamiseks klõpsa „Allkirjasta“. Osaline ennetähtaegne tagastamine tuleb allkirjastada PIN-koodiga, mis saadetakse Sinu registreeritud telefoninumbrile. Muudatused ei jõustu enne seda toimingut.

Tuletame meelde, et kui Sinu telefoninumber on muutunud, saad selle ära vahetada oma Bondora kontol. Telefoninumbri muutmise kohta loe lähemalt siit.

Kui soovid taotleda uut maksegraafikut, saad seda teha teenuse B Secure abil. Teenuse aktiveerimiseks logi sisse oma Bondora kontole, vali jaotis „Lisateenused“ ja klõpsa nupul „Taotle kohe”. Vajuta „Soovin rohkem infot” ning tutvu hoolikalt kõikide teenuse tingimustega. Seejärel klõpsa „Nõustun teenuse tingimustega” ning allkirjasta leping.

[1 PILT, kus kõik näha]

B Secure’i tasu

B Secure'i teenustasu on igakuiselt 10 eurot olenemata aktiivsete laenude arvust.

  • B Secure'i tasu lisatakse kuumaksele. Teenustasu lahutatakse automaatselt Sinu Bondora konto saldost kord kuus maksegraafiku järgsel maksekuupäeval. Veendu, et Sinu Bondora kontol oleks piisavalt raha nii laenu kuumakse kui B Secure’i arve tasumiseks.
  • Pärast B Secure'i teenuse aktiveerimist tuleb esimene arve tasuda koos järgmise kuumaksega, sõltumata sellest, kas maksegraafikut on muudetud või mitte.
  • B Secure rakendub kõigile Sinu olemasolevatele ja tulevastele laenulepingutele ning lõpeb koos Sinu viimase laenulepinguga.

Teenus B Secure võimaldab:

  • taotleda põhiosa maksepuhkust;
  • pikendada või lühendada makseperioodi;
  • muuta maksepäeva
  • Kui jätad mõne valiku tegemata, jäävad kehtima eelmised tingimused. Näiteks, kui Sa ei vali uut maksekuupäeva, kasutatakse uue maksegraafiku puhul eelmist maksekuupäeva.

Uue graafiku kinnitamine

Kui sa oled teinud kõik soovitud muudatused, toimi järgnevalt:

  • Klõpsa nupul „Näita uut graafikut” ja tutvu hoolikalt uue maksegraafikuga.
  • Kui kõik tingimused on sobivad, vajuta „Allkirjasta” ning järgi ekraanil olevaid juhiseid.

[PILT - sama, mis praegu olemas]

Tingimused B Secure’i kasutamiseks

B Secure'iga saad uut maksegraafikut taotleda juhul, kui täidetud on järgmised tingimused:

  • Ühe laenulepingu olemasolu korral oled tasunud kehtiva maksegraafiku raames vähemalt ühe täieliku kuumakse.
  • Kui Sul on rohkem kui üks laen, saad B Secure’i kasutada alles siis, kui oled tasunud vähemalt esimese uue lepingu järgse kuumakse täies ulatuses.
  • Kui oled hiljuti B Secure’i abil graafikut muutnud, saad teenust uuesti kasutada siis, kui oled tasunud vähemalt ühe uue graafiku järgse kuumakse täies ulatuses.
  • B Secure'i ei saa kasutada, kui Sul on Bondoras pikaajaline võlgnevus ja  Bondoral on tekkinud õigus algatada võlgade sissenõudmine kohtu vahendusel. Lähemalt saad lugeda siit.  [ei ole veel sellist lehte sect3, topic 5]

Kui Sul on maksegraafiku muutmise ajal võlgnevus (sh tasumata arved), pead kõik võlgnevused tasuma koos uue maksegraafiku esimese maksega. Seetõttu võib uue graafiku esimene makse olla järgnevatest oluliselt kõrgem.

B Secure’i tühistamine

Kui Sa oled B Secure’i abil juba maksegraafikus muudatusi teinud, ei ole võimalik teenusest loobuda kuni viimase laenulepingu lõppemiseni. Kui Sa ei ole alates B Secure’i aktiveerimisest teenuse abil maksegraafikut muutnud, saada teenusest loobumiseks kiri meie klienditoele aadressile [email protected]. Viimane arve B Secure'i eest tuleb tasuda koos järgmise kuumaksega. B Secure muutub mitteaktiivseks 30 päeva pärast selle tühistamist.

VÕLAS LAEN

Meie võlamenetlus on jagatud kahte etappi:

  1. võlamenetlus aktiivse laenu puhul;
  2. võlamenetlus üles öeldud laenu puhul.

Võlgnevuste korral võtame kasutusele järgmised meetmed:

  • edastame SMS-i, e-maili ja posti teel võlateavitusi;
  • avaldame võlgniku andmed Krediidiinfo maksehäireregistris;
  • tühistame algse maksegraafiku, mistõttu kogu laenusumma ja kõik intressimaksed muutuvad kohe sissenõutavaks;
  • pöördume võla sissenõudmiseks kohtu poole;
  • pärast kohtuotsuse saabumist palume kohtutäituril algatada täitemenetlus võlgnevuse sissenõudmiseks.

Kui arvad, et Sul võib tekkida probleeme laenumaksete tasumisega, soovitame Sul aktiveerida tasulise teenuse B Secure, mille abil saad maksegraafikut muuta. Loe teenuse B Secure kohta täpsemalt siit.

Võlgnevuse meeldetuletused

Saabuvat maksekuupäeva tuletatakse kliendile meelde SMS-i ja e-posti teel. Kui makse ei laeku meile õigeaegselt, teavitatakse klienti võlgnevusest nii SMS-i, e-posti kui automaatkõne teel. Teavitusi hakatakse väljastama järgmisel päeval pärast võlgnevuse tekkimist ning edaspidi iga seitsme päeva järel. Neljandal päeval saadetakse võlateatis kliendile ka tavapostiga. Kiri edastatakse kliendi Bondora kontol registreeritud postiaadressile. Võla käitlemisprotsessi eest lisanduvad teenustasud. Hinnakirjaga saab tutvuda siin.

Võlgnevuse info edastamine ja avaldamine Maksehäireregistris

Kui klient ei tasu võlgnevust, avaldame tema isikuandmed Krediidiinfo maksehäireregistris. Maksehäire avalikustatakse, kui võlgnevus on kestnud vähemalt 45 päeva ning võlasumma moodustab koos intresside ja viivistega vähemalt 30 eurot. Kui võlgnevuses on rohkem kui üks kuumakse, algab võlapäevade arvestus kõige varasema kuumakse võlgnevusse jäämise päevast. Kuumaksed ei ole eraldi nõuded ning igat kuumakset ei arvestata eraldi võlgnevusena. Täpsemalt saad laenumaksete debiteerimise kohta lugeda järgmisest peatükist.

Kliendi maksehäiret näevad pangad, järelmaksu pakkujad, mobiilioperaatorid ning teised firmad, kes müüvad kaupu ja teenuseid järelmaksuga. Märge maksehäireregistris vähendab tõenäoliselt paljudeks aastateks kliendi võimalusi saada laenu ja osta tooteid või teenuseid järelmaksuga. Pärast võlgnevuse tasumist märgitakse maksehäire lõppenuks, kuid see jääb nähtavaks veel 5 aastaks. Lähemalt saad Krediidiinfo kohta lugeda siit. [lisame Creditinfo topicu lingi]

Kui kliendil on osaliselt või täielikult tasumata kolm järjestikust kuumakset ning vaatamata korduvatele hoiatustele ei ole võlgnevust likvideeritud, saadame kliendile teate laenulepingu ülesütlemise kohta.

Laenulepingu ülesütlemine tähendab kliendi jaoks eelkõige seda, et kogu laenujääk, sealhulgas võlas olevad intressid, tasumata arved ning võla sissenõudmisel lisandunud kulud, muutub vastavalt seadusele ja laenulepingu tingimustele sissenõutavaks. Kui kliendil on rohkem kui üks laen, pöördume kohtusse pärast seda, kui viimane laen on üles öeldud.

Kohtulik menetlus

  • Edastame kohtusse maksekäsu kiirmenetluse avalduse. Kui võlgnik tunnistab nõuet, kuid ei ole oma majandusliku olukorra tõttu võimeline kogu summat kohe tasuma, on pooltel õigus sõlmida kohtulik maksegraafik.
  • Kohtulik maksegraafik. Kui sõlmitakse maksegraafik, palutakse kohtul menetlus poolte kokkuleppel lõpetada ja kinnitada see maksekäsuga. Maksekäsu otsusega kinnitatakse uus maksegraafik vastavalt  tsiviilkohtumenetluse seadustiku (TsMS) § 489 lg-le 2. Oma soovist sõlmida maksegraafik tuleb kirjalikult teada anda.
  • Kohtutäitur. Juhul kui pooled ei saavuta kompromissi ning kohus kuulutab välja otsuse või juhul, kui võlgnik ei pea kinni kohtu poolt kinnitatud maksegraafikust, pööratakse kohtuotsus täitmisele. Sõltuvalt kohtuotsusest oleme nõus uue maksegraafiku sõlmima ka kohtutäituri vahendusel. Selleks peab võlgnik esitama vastava- sisulise avalduse otse kohtutäiturile, kelle menetluses tema nõue on. Kui võlgnik peab graafikust kinni, ei arestita tema pangakontosid ega töötasu.

Bondora tegevused pärast kohtuotsuse langetamist on järgmised:

  • Täitemenetluse algatamine. Kui kohtutäitur on saanud sissenõudjalt täitmisavalduse, alustab ta täitemenetlust. Võlgnik saab kohtutäiturilt posti teel täitedokumendi, täitmisteate ja kohtutäituri tasu otsuse. Võlgnikule antakse täitmisteates vabatahtliku tasumise tähtaeg, mis on tavaliselt 10 päeva, kuid sõltuvalt täitedokumendist maksimaalselt 90 päeva.
  • Maksegraafik täituri vahendusel. Pärast täitmisteate kättesaamist on võlgnikul õigus pöörduda kohtutäituri poole ning esitada taotlus võlgnevuse tasumiseks maksegraafiku alusel. Seejärel palub kohtutäitur Bondora nõusolekut sõlmida võlgnikuga tema soovitud tingimustel maksegraafik. Kohtutäitur palub võlgnikul täita maksegraafiku avalduse vorm, kus võlgnik taotleb võla tasumist igakuiste osamaksetena fikseerides igakuise tasumise kuupäeva, isikuandmed, arvelduskonto, ülalpeetavad, olemasolevad kohustused ja sissetulekud ning taotluse pangakonto või töötasu arestist vabastamise osas. Koos maksegraafiku vormiga tuleb võlgnikul esitada kuue kuu pangakonto väljavõte (PDF-formaadis) ning sissetulekut tõendavad dokumendid.
  • Kui võlga ei ole täies ulatuses tasutud ja puudub kokkulepe võla tasumiseks. Kui täitedokumenti ei ole vabatahtliku täitmise tähtaja jooksul täidetud ning sissenõudja ei ole võimaldanud maksegraafikut, pööratakse sissenõue võlgniku sissetulekutele: igakuisele töötasule, ametipalgale, seadusel põhinevale elatisele, saadavatele toetustele ning hüvitistele (võivad olla nii regulaarsed kui ühekordsed), vallas- ja kinnisvarale ning nõudeõigusele. Võlgniku, sissenõudja ja kohtutäituri õigused ja kohustused ning täitedokumendi täitmise menetlus on sätestatud täitemenetluse seadustikus.

Kohtutäituri kontaktid leiad siit

Creditinfo ametlik maksehäireregister on asutanud 2001. aastal Eesti pankade poolt ning seda haldab Creditinfo Eesti AS. Ametlik maksehäireregister on Eestis ainus järjepidevat ja kvaliteetset võlainfot koondav register, kuhu on sisestatud ligi 1,8 miljonit unikaalset maksehäiret nii ettevõtetel kui ka eraisikute kohta. Maksehäirete infot sisestavad ja kasutavad Eesti krediteerijad kõikidest elutähtsatest valdkondadest, nagu näiteks pangandus, side, telekommunikatsioon, kütus, kaubandus, ehitus, rentimine, veondus jne.

Teave Sinu maksehäirete kohta on kättesaadav pankadele, liisingufirmadele, sideettevõtjatele ja teistele suurtele firmadele järelmaksu toodete pakkumisel ja krediidiotsuste tegemisel. Eelduslikult toob see mitmeks aastaks kaasa otsesed takistused täiendavate laenu- ja järelmaksulepingute sõlmimisel. Maksehäireregistrisse kantud info säilib 5 aastat pärast võla tasumist.

Maksehäire lõpetatakse võlgnevuse täielikul tasumisel. Maksehäire lõppkuupäev on võlgnevuse tasumise päev.

Rohkem infot saad lugeda siit.

  • Kui oled algatanud või Sinu suhtes on algatatud pankrotimenetlus või võlgade ümberkujundamise menetlus, palun anna sellest teada Bondora klienditoe aadressil [email protected].
  • Juhul kui Sul on kahtlus, et Sinu isikuandmeid on ära kasutatud, palun esita avaldus politseisse. Kui meieni jõuab ametlik päring politseist, saame neile kogu informatsiooni väljastada. Lisaks politseile saame infot sõlmitud laenulepingu kohta anda ainult sellele isikule, kelle nimele laen on võetud. Selleks peab klient tulema meie kontorisse, et saaksime isikusamasuse dokumendi alusel tuvastada (eelnevalt peab kohtumise aja kokku leppima aadressil [email protected]).
  • Surmajuhtumite korral palume omastel edastada aadressile [email protected] surmatõend ning pärimistunnistuse olemasolu korral ka pärimistõend. Dokumendi alusel saame väljastada infot laenu jääkide kohta. Juhul, kui pärimistõend puudub, soovitame pöörduda notari poole ning alustada pärimismenetlusega.

Minu Bondora konto

Kõiki Sinu esitatud andmeid hoitakse konfidentsiaalsena ja turvalistes serverites. Andmeid ei avaldata kolmandatele osapooltele. Tutvu meie privaatsuseeskirjaga siin.

Kui oled oma salasõna unustanud, toimi uue saamiseks järgmiselt:

  1. Ava Bondora koduleht ja klõpsa üleval paremas nurgas nupul „Logi sisse“. Seejärel vali lehe allosas „Unustasid salasõna?“.
  2. Sisesta oma registreeritud e-posti aadress ja klõpsa nupul „Saada“. Ava oma e-post, kuhu peaks nüüd saabuma kiri, milles on link salasõna muutmiseks. Kirja saabumine võib võtta mõned minutid aega, igaks juhuks kontrolli ka rämpsposti kausta. Ava kiri ning vajuta lingile „Muuda oma salasõna siit”. Link kehtib ainult 5 minutit. Avanenud aknas pead sisestama uue salasõna ning selle kinnitama. Seejärel oled Bondora kontole sisse logitud.

 

Kuidas saan muuta oma kontaktandmeid?

Kontaktandmete muutmiseks toimi järgnevalt:

  • Logi sisse oma Bondora kontole, vajuta üleval paremas nurgas oma nimele ning vali „Minu konto”. Seal saad muuta näiteks oma e-posti aadressi, postiaadressi, nime või keelt. Salvesta tehtud muudatused. Mõne minuti jooksul saadetakse Sinu meilile kinnitus, et muudatuste tegemine on õnnestunud.
  • Telefoninumbrit saad muuta samal lehel. Selleks sisesta oma uus number ja vajuta „Salvesta”. Seejärel suunatakse Sind Trustlysse, kus pead oma isiku tuvastama. Kui Sul oma Bondora kontol telefoninumbri muutmine ei õnnestu, palun saada aadressile [email protected] telefoniarve, kus oleks näha Sinu nimi ja aadress. Arve ei tohi olla vanem kui kolm kuud. Seejärel saame Sinu telefoninumbri ära muuta.
  • Samal lehel on Sul võimalik muuta ka salasõna. Selleks sisesta esmalt oma vana salasõna, seejärel vali uus salasõna  ning klõpsa nupul „Muuda salasõna”.

[PILT - Minu konto]

  •  Selleks, et muuta oma elukoha aadressi, palun saada aadressile [email protected] mõni arve, kus oleks näha Sinu nimi ja aadress. Arve ei tohi olla vanem kui kolm kuud. Seejärel saame Sinu aadressi ära muuta. Kui Sul ühtegi arvet saata ei ole, võid meile edastada näiteks üürilepingu või kinnisvara ostu tõendava dokumendi.
Mida teha, kui mul puudub ligipääs vanale e-posti aadressile?
  1. Ava lehekülg www.bondora.ee ja klõpsa üleval paremal nurgas nupule „Logi sisse”. Seejärel vali lehe allosas „Kas sul puudub juurdepääs Bondoras registreeritud e-postile?”
  2. Sind suunatakse edasi järgmisele lehele, kus pead sisestama oma isikukoodi ja uue e-posti aadressi. Kindlasti kontrolli, et Sinu sisestatud meil oleks korrektne.
  3. Seejärel suunatakse Sind edasi Trustlysse, kus Sul tuleb oma isik tuvastada.
  4. Pärast isikutuvastust saadetakse Sinu e-mailile täpsed juhised Bondora kontole sisenemiseks.
Kuidas ma saan Bondora kontol pangakonto numbrit muuta?

Pangakonto on Sul võimalik ära muuta Bondora kontol. Selleks logi oma kontole sisse, vajuta üleval paremas nurgas oma nimele ning vali „Minu konto”.

Uus pangakonto on vajalik Trustly kaudu kinnitada. Pangakonto kinnitamine on turvaline ja kiire. See on tasuta ja registreerida ei ole vaja. Vajalik on vaid sisse logida oma internetipanka. Kinnitame, et me ei saa ligipääsu Sinu sisselogimisandmetele.

Selleks, et Trustly kaudu oma uus pangakonto kinnitada, toimi järgnevalt:

  • vali nimekirjast oma pank ja logi sisse;
  • vali pangakonto, mille soovid oma Bondora kontoga siduda;
  • järgi ekraanil olevaid juhiseid.

[PILT]

Kui Sinu pangakontot ei ole Trustly pankade nimekirjas, ei ole Sul kahjuks võimalik pangakontot muuta. Sellisel juhul saad Sa igakuiseid makseid sooritada SEPA maksetena internetipangast.

Kuidas saan oma Bondora konto sulgeda?

Meil on võimalik Sinu Bondora konto sulgeda ja Sinu kontaktandmed oma uudiskirjast eemaldada.

Kontot uuesti avada ei ole aga võimalik. Seega, kui Sa oled juba Bondora kontol läbinud isikutuvastusprotsessi, tähendab konto sulgemine seda, et Sul ei ole enam tulevikus võimalik Bondorast laenu taotleda.

Kui oled nende tingimustega nõus, palun teavita meid konto sulgemise soovist aadressil [email protected]

Dokumendid

Selleks, et näha oma konto väljavõtet, toimi järgnevalt:

  1. Logi sisse Bondora kontole.
  2. Leia lehelt jaotis Konto väljavõte”. Vali ajavahemik või täpsusta summa ning klõpsa nupul „Otsi“. Konto väljavõtte saad alla laadida ka CSV-vormingus. Selleks klõpsa paremal nurgas nupul „CSV“.

[PILT]

Selleks, et näha lepinguid, mille oled allkirjastanud, toimi järgnevalt:

  1. Logi sisse Bondora kontole ja ava juhtpaneel.
  2. Leia lehelt jaotis Lepingud". Vali ajavahemik või täpsusta lepingu tüüp ja klõpsa nupul „Otsi“. Mõnesid lepinguid, millel on nupp „Lae leping alla“ nähtaval, saad ka alla laadida.

[PILT]

Selleks, et näha makstud ja maksmata arveid, toimi järgnevalt:

  1. Logi sisse Bondora kontole ja ava juhtpaneel.
  2. Leia lehelt jaotis Arved”. Vali ajavahemik või makse olek ja klõpsa nupul „Otsi“. Mõnede arvete puhul on nähtaval ka nupp „Üksikasjad“.

[PILT]

Bondora klienditugi

Miks on vaja klienti tuvastada?

Kui Sinu päring tuleb e-posti aadressilt, mis ei ole Sinu  Bondora kontoga seotud, siis ei saa meie klienditugi Sulle vastata. Sinu isikuandmete ja muu konfidentsiaalse info kaitsmiseks palume kirjutada meile alati Bondoras registreeritud meililt. Nii ei ole meil vaja küsida lisaküsimusi ning saad oma pöördumisele kõige kiiremini vastuse.

Kuidas me klienti tuvastame?

Esmajärjekorras tuvastame klienti meiliaadressi alusel. Juhime tähelepanu sellele, et Bondoral on kahtluse korral õigus küsida täiendavaid küsimusi ja tõendeid. Näiteks võime Sul paluda esitada isikut tõendava dokumendi koopia või tõendi elukoha aadressi või telefoninumbri kuuluvuse kohta.

Millistel juhtudel on vaja esitada lisadokumente?

Kui kirjutad meile registreerimata meiliaadressilt, siis ei saa me Sulle infot väljastada enne, kui oled esitanud isikut tõendava dokumendi koopia.

Kui soovid Bondora kontol muuta oma postiaadressi, palume Sul esitada meile mõni arve (näiteks telefoniarve), kus oleks näha Sinu nimi ja uus aadress. Arve ei tohi olla vanem kui kolm kuud.

Kui Sul ei õnnestu mingil põhjusel Bondora kontol telefoninumbrit ise muuta, palume Sul saata meile mõni telefoniarve, millelt oleks näha Sinu nimi ja uus telefoninumber. Arve ei tohi olla vanem kui kolm kuud. Seejärel saame teha muudatused Sinu eest.

Kellele me infot ei väljasta?

Bondora ei väljasta infot kliendi andmete, laenutaotluse või lepingute kohta kolmandatele isikutele. Juhul kui kolmas isik on õigustatud kliendi kohta infot saama, on esmalt vajalik edastada meile vastav tõend või dokument (näiteks volikiri, kohtuotsus, kohtumäärus, pärimistõend vms).

Veendu, et kirjutad Bondoras registreeritud e-posti aadressilt.

Juhul kui kirjutad meile e-posti aadressilt, mis ei ole Sinu Bondora kontoga seotud, ei ole meil võimalik Sulle infot anda ning palume Sul oma päring registreeritud meiliaadressilt uuesti saata.

Juhul kui Sul puudub ligipääs e-posti aadressile, millega konto lõid, on Sul võimalik meiliaadress ära vahetada. Selle kohta saad täpsemalt lugeda siit. [tuleb link 4 st sect: What to do if I cannot access my old email?]

Mida teha, kui saad sõnumi, mis ei ole sulle mõeldud?

Juhul kui saad Bondorast sõnumi, kuid oled veendunud, et Sul ei ole meie juures laenu ega kontot, siis anna sellest palun viivitamatult teada meie klienditoele aadressil [email protected]. Selleks et saaksime olukorra kiiresti lahendada, palume Sul edastada ka mõni tõend (nt telefoniarve või leping), kus oleks näha, et number kuulub just Sulle.

Mida teha, kui Sinu postiaadressile saabub kiri, mis ei ole sulle mõeldud?

Saadame klientidele kirju vaid sellele aadressile, mis on märgitud kliendi Bondora kontol. Üldiselt on aadress saadud Rahvastikuregistrist või klient on meid ise uuest aadressist teavitanud. Juhul Sinu koju saabub kiri, mis on mõeldud isikule, kes sellel aadressil ei ela, palun teavita meie kliendituge aadressil [email protected]

Mida teha, kui saad meilt e-kirja, aga tead, et Sul ei ole Bondoras kontot?

Juhul kui saad Bondorast e-kirja ja oled veendunud, et kiri ei ole mõeldud Sulle, palun anna sellest teada aadressil [email protected].

Mida teha, kui kirjutad kellegi teise palvel?

Juhul kui kirjutad meile kellegi teise palvel, märgi kirja sisus kindlasti ära oma kontaktandmed ning täpne pöördumise põhjus. Kui oled volitatud teise isiku kohta infot saama, lisa kindlasti juurde ka vastav dokument (nt volikiri).

Logi sisse

Alusta taotlust nüüd

Laenupakkumine 1 minutiga!

-

-

61 878 inimest on investeerinud üle 206 milj € ning teeninud 25 milj € – SINA võid olla pank.

  • Lihtne automatiseeritud investeerimine
  • 11 aastat kogemust
  • Alusta kasvõi 1 euroga
Alusta kohe
Palun tutvu meie teenuse tingimustega bondora.com kodulehel, vajadusel konsulteeri asjatundjaga.