Bondorast laenates saad konkurentsivõimelise intressimäära

Bondora laen on kiire ja taskukohane viis oma vajaduste rahastamiseks, mille taotlemine internetis võtab aega ainult mõni minut. Bondora laen võimaldab paindlikku ja taskukohast alternatiivi tavapankadele. Bondora laen on lihtne viis laenu taotlemiseks oma kodust lahkumata.

Vaata lisaks: miks laenata Bondorast?

Laenud on tagatiseta ja taotlemine toimub väga lihtsalt:

  • Registreeru ja täida laenutaotlus
  • Vali sobiv laenupakkumine
  • Tuvasta ennast ja allkirjasta leping

Laenu tingimused

  • Laena 500 kuni 10,000 eurot kuni 5 aastaks
  • Saad ise valida taskukohase kuumakse
  • Ennetähtaegne tagastamine lisatasudeta
  • Laenutaotluste esitamine vaid interneti teel

Siit leiad üksikasjalikku teavet Bondora laenude kohta

Koostasime valiku korduma kippuvatest küsimustest meie laenutoote kohta.

Mis nõuded kehtivad Bondorast laenu saamiseks?

Meie eesmärk on pakkuda kõigile laenuvõtjatele turvalist keskkonda. Sotsiaalselt vastutustundliku ettevõttena oleme kehtestanud hulga nõudeid, et vältida laenuvõtjate makseraskustesse sattumist. Pärast laenutaotluse kättesaamist kontrollime selle vastavust all loetletud nõuetele.

Meie laenutoode on praegu saadaval järgmistes riikides:

  • Eesti
  • Soome
  • Hispaania

Laenutaotlejatele kehtivad alljärgnevad nõuded.

  • Palgatöö, millest saadavast sissetulekust piisab kõigi igakuiste kulude katmiseks
  • Ei tohi olla varasemaid maksehäireid, näiteks võlgnevusi, lepinguliste kohustuste täitmatajätmisi, pankrotimenetlusi ega avatud täitemenetlusi
  • Ei tohi olla olnud hasartmänguprobleeme

Lisaks pead tegema järgmist.

  • Täitma meie veebipõhise ankeedi
  • Tegema Trustly kaudu makse isiku tuvastamiseks
  • Esitama Instantori kaudu pangakonto väljavõtte või muud tugidokumendid (palga- või pensionitõendi), olenevalt oma elukohariigist

Kogu sinu esitatud teavet hoitakse konfidentsiaalsena ning seda näevad vaid Bondora laenuanalüütikud.

Pärast laenutaotluse esitamist kontrollib meie laenuanalüütik andmete kooskõlalisust. Kui sinu tugidokumentides ilmneb olulisi ebakõlasid, võidakse sinu laenutaotlus tagasi lükata või algseid laenutingimusi muuta.

Laenutaotlus võidakse tagasi lükata ka juhul, kui andmete kontrollimise käigus ilmneb mõni vastutustundliku laenamise põhimõttele vastu käiv asjaolu.

Kuidas Bondoras laenu taotleda?

Bondora laenu saab taotleda internetis iga päev ja iga kell. Meie turvalise taotlusvormi täitmiseks kulub vähem kui viis minutit, misjärel saad kiiresti esialgse vastuse.

Alustamiseks ava laenutaotluse leht ning toimi järgmiselt.

1) Täida laenutaotlus:

  • Vali soovitud laenusumma. Maksimaalne laenusumma on 10 000 eurot.
  • Lisa e-posti aadress, et saaksime sinuga ühendust võtta.
  • Klõpsa nupul "Taotle kohe", et järgmise etapiga jätkata.

2) Täida ankeet, et laenutaotlus esitada. Sisesta kindlasti täpne teave ning veendu enne taotluse esitamist, et kõik su kohustused on õigesti kajastatud.

  • Ankeedi täitmise järel klõpsa nupul "Koosta pakkumine". Kui pead mingil põhjusel ankeedi täitmise pooleli jätma, siis laenutaotlus salvestatakse, et saaksid selle täitmist hiljem jätkata.
  • Väiksemate kuumaksete saamiseks soovitame esitada sissetulekut tõendavad tugidokumendid (pangakonto väljavõtted või palgatõendid). Tugidokumente on võimalik esitada ka pärast esialgse laenupakkumise saamist.
  • Samuti võid igal ajal ümber mõelda ja klõpsata nupul "Tühista laenutaotlus".

3) Pärast nupul "Salvesta ja koosta pakkumine" klõpsamist koostab süsteem sulle pakkumised. Vali laenupakkumiste hulgast sobivaima laenuperioodiga pakkumine. Pakkumised kuvatakse lehel mõni sekund pärast lehe värskendumist. Klõpsa sobivaima laenupakkumise juures nupul "Valin selle pakkumise".

Pakkumise valimise järel saad esitada täiendavaid tugidokumente.

4) Laenutaotluse esitamise järel pead oma isiku tuvastama (kui taotled laenu esimest korda). Sinu isiku tuvastamise järel suunatakse laenutaotlus krediidianalüüsiks meie analüütikutele. Lõplik laenuotsus ja sulle pakutav laenusumma olenevad meie tehtava täiendava krediidianalüüsi ja taustakontrolli tulemustest. Seega võib lõplik laenusumma algses taotluses märgitust erineda. Pärast seda, kui oled laenulepingu allkirjastanud ja sellega lõplike laenutingimustega nõustunud, kantakse laenusumma automaatselt sinu pangakontole.

Mis on Instantor?

Instantor on teenus, mis võimaldab pangakonto väljavõtted vaid mõne klõpsuga kiiresti ja lihtsasti üles laadida. Instantor on sama ohutu nagu sinu internetipank ning seda kasutavad iga päev miljonid inimesed. Enam ei ole vaja ennast pangakonto väljavõtete skannimisega vaevata – logi lihtsalt oma internetipanka sisse, misjärel laaditakse viimase kolme kuu kontoväljavõtted automaatselt üles ja sina saad laenutaotluse täitmist jätkata.

Instantori kasutamine on väga lihtne ja turvaline. See käib järgmiselt.

  • Vali oma pank.
  • Logi oma internetipanka sisse.
  • Vastuse saad kohe.

Kuidas toimub minu isiku tuvastamine / portaali konto kinnitamine?

Isiku tuvastamine toimub eri klientide puhul erinevalt. Kui oled uus klient, tuvastatakse su isik laenu taotlemise käigus.

Kui oled klient juba varasemast, siis logi sisse ja vali leht KONTO - SEADED, kust leiad isiku tuvastamise juhised. Kui uue laenutaotluse alustamisel on mõni isikutuvastustoiming tegemata, siis palutakse see teha laenu taotlemise käigus.

Mis on Trustly?

Trustly vahendab turvalisi pankadevahelisi elektroonilisi makseid.

Saad teha makse otse oma internetipangast ja maksekorraldus kinnitatakse kohe. Trustly loob su internetipangaga turvalise ühenduse, et saaksid maksta turvaliselt ja kiiresti sellelt veebisaidilt lahkumata.

 

Maksete sooritamiseks Trustly abil toimi järgmiselt.

 

  • Klõpsa rohelisel nupul "Tuvasta pangakonto Trustlyga".
  • Vali oma pank ja logi internetipanka sisse. Kui su panka ei ole loendis, ei saa sa kahjuks laenu taotleda (proovime kogu aeg uute pankade tuge lisada, nii et võid hiljem uuesti proovida).
  • Vali konto, millelt tuleks raha saata (sellele kontole makstakse hiljem välja ka sinu laenusumma).
  • Kinnita makse.

See on tasuta ja registreerida ei ole vaja. Trustlyga maksmiseks vajad oma internetipanga sisselogimisandmeid. Kasutada saab ka teisi pangaspetsiifilisi sisselogimismeetodeid.

Tee Trustly abil 1 euro suurune makse, et oma pangakonto kinnitada. Hiljem saad selle raha uuesti endale välja maksta.

Kui kaua aega laenu taotlemine võtab?

Laenu taotlemine koosneb mitmest väikesest sammust.

  • Laenutaotluse täitmiseks võib kuluda viis kuni kümme minutit.
  • Laenutaotluse esitamise järel tehakse sulle esialgne laenupakkumine.
  • Kui nõustud laenupakkumisega, pead oma isiku tuvastama. Selleks kuluv aeg oleneb sellest, kui kaua kulub vajalike dokumentide üleslaadimiseks ja konto tuvastamise makse tegemiseks.
  • Nõutavate andmete ja dokumentide esitamise järel võib krediidianalüüs võtta kuni 3 tööpäeva. Seejärel tehakse sulle lõplik laenupakkumine, mille vastuvõtmiseks pead laenulepingu allkirjastama. Laenusumma maksame välja kohe, kui laenulepingu allkirjastad. Arvesta siiski, et raha ülekandmiseks sinu pangakontole võib kuluda kuni kaks tööpäeva.

Kuidas laenusumma välja makstakse?

Pärast lõpliku laenulepingu allkirjastamist makstakse kogu laenusumma automaatselt sinu registreeritud pangakontole.

Loe lõplik laenuleping hoolikalt läbi, kuna selle tingimused võivad erineda esialgse pakkumise tingimustest.

NB! Kui sinu registreeritud pangakonto on muutunud või suletud, teata sellest kohe meie klienditoele.

Kuidas laenu tagasimaksmine toimub?

Laenumakseid pead tegema kord kuus vastavalt maksegraafikule. Maksekuupäeva ööl lahutatakse kuumakse automaatselt sinu portaali konto saldost.

Pead tagama, et maksegraafikus märgitud maksekuupäeval oleks sinu portaali kontol või pangakontol laenumakse summa olemas. Bondora saadab tähtaegade lähenemisel sulle ka e-kirjaga meeldetuletusi.

Võta arvesse, et SEPA makse tegemiseks sinu portaali kontole võib kuluda kuni 3 tööpäeva. Riigisisesed maksed laekuvad tavaliselt samal tööpäeval.

Enne portaali kontole makse tegemist kontrolli portaali kontol oma maksegraafikut ja võimalikke tasumata arveid.

Kuidas SEPA makseid teha?

Pangamakse ehk SEPA makse tegemiseks logi oma portaali kontole sisse ja ava leht SISSEMAKSE.

  • Määra kindlasti makse tegemine eurodes.
  • Praegu saad oma portaali kontoga siduda ainult ühe pangakonto.
  • Sisesta makse tegemiseks vajalikud andmed. Lisa oma viitenumber ja makse kirjelduse tekst, mille saad Bondoralt.

Raha laekumiseks sinu portaali kontole kulub kuni kaks tööpäeva. Enne makse sooritamist uuri oma pangast sellega kaasnevate tasude kohta. Kui sinu pank võtab tasu ka makse saajalt, lisatakse see tasu sinu kuumaksele.

SEPA (Single Euro Payments Area, ühtne euromaksete piirkond) on Euroopa pangandusettevõtete algatusel elluviidud programm, mis võimaldab euroala siseseid elektroonilisi makseid (nt krediit- või deebetkaardimakseid, pangaülekandeid või otsearveldusi) teha sama lihtsalt nagu varem tehti riigisiseseid makseid. SEPA-projektil on Euroopa Komisjoni ja Euroopa Keskpanga kindel toetus. SEPA võeti kasutusele 2012. aastal ning selle eesmärk on realiseerida jaemaksete Euroopa ühisturg. Lisateave

Kuidas raha portaali kontolt välja maksta?

Enne raha portaali kontolt välja maksmist pead oma isiku tuvastama. Kontoga seotud isiku tuvastamine on vajalik sinu isikuandmete turvalisuse tagamiseks ja väljamaksete tegemise lihtsustamiseks. Pane tähele, et raha saab välja maksta ainult samale pangakontole, millega tehti isiku tuvastamine.

Järgi siinolevaid juhiseid: "Kuidas toimub minu isiku tuvastamine / konto kinnitamine?".

Kui su portaali konto on kinnitatud, järgi raha väljamaksmiseks allolevaid juhiseid.

 

1) Logi sisse, ava leht VÄLJAMAKSE, sisesta väljamakstav summa ja klõpsa nupul "Soorita makse".

Kuidas laenutaotlus tühistada?

Enne lõpliku laenulepingu allkirjastamist võid igal ajal laenutaotluse tühistada. Selleks logi oma portaali kontole sisse ja toimi järgmiselt.

1) Kui sa ei ole veel laenutaotluse täitmist lõpetanud, saad selle tühistada poolelioleva lehe allosas oleval nupul klõpsates. Kui tühistamisnuppu ei kuvata, siis klõpsa tagasinupul, kuni lehe allosas kuvatakse tühistamisnupp.

2) Kui sulle tehti laenupakkumine, mida sa ei soovi vastu võtta, siis võid selle tühistada, klõpsates laenupakkumise lehe allosas nupul "Tühista laenutaotlus".

3) Kui oled laenupakkumise vastu võtnud ja sinu taotlust analüüsitakse, võid taotluse tühistada lehe allosas oleval nupul klõpsates.

4) Ka viimases laenulepingu allkirjastamise etapis saad taotluse tühistada lehe allosas oleval nupul klõpsates.

Pärast lõpliku laenulepingu allkirjastamist ei saa laenu enam tühistada, kuid sul on võimalik see ennetähtaegselt tagasi maksta. Loe lisaks laenu ennetähtaegse tagasimaksmise kohta siit.

Kuidas laen ennetähtaegselt tagasi maksta?

Laenu võib ennetähtaegselt tagasi maksta osaliselt või kogu laenusummas.

1) Kogu laenusumma tagasimaksmiseks logi oma portaali kontole sisse, ava leht LAENA - MINU LAENUD, leia soovitud laen ja klõpsa nupul "Tagasta laen ennetähtaegselt".

Selleks peab sul olema piisavalt raha, et maksta tagasi ekraanil kuvatav kogu laenusumma. Kui oled valmis laenusumma tagasi maksma, klõpsa kinnitamiseks nupul "Allkirjasta".

Klõpsa nupul "Nõustun", et leping allkirjastada, ning järgi edasisi juhiseid laenu ennetähtaegselt tagasimaksmiseks.

2) Laenusumma osa ennetähtaegseks tagasimaksmiseks logi oma portaali kontole sisse, ava leht "Laena - Minu laenud", leia soovitud laen ja klõpsa nupul "Tagasta laen ennetähtaegselt".

Vali "Osa laenusummast". Sisesta valitud summa ning klõpsa nupul "Allkirjasta", kinnitamaks, et soovid selle summa ennetähtaegselt tagasi maksta. NB! Minimaalne ennetähtaegse tagasimakse summa on 100 eurot; vaata, et su portaali kontol oleks sisestatud summa olemas. Osaline ennetähtaegne tagasimaksmine on võimalik vaid juhul, kui kliendil ei ole võlgu ega tasumata arveid.

Vaata uus maksegraafik üle ning klõpsa sellega nõustumiseks nupul "Kinnitage ja allkirjastage".

Kinnita valik ja allkirjasta leping, järgides juhiseid.

PS! Kui soovid maksta laenu tagasi 14 päeva jooksul pärast laenulepingu allkirjastamist, siis klõpsa nupul "Tühista laen" ja järgi juhiseid. Kui maksad kogu laenusumma tagasi 14 päeva jooksul pärast laenu väljastamise kuupäeva, ei pea sa lepingutasu maksma. Vastasel juhul rakendub lepingutasu.

Sinu portaali kontol peab olema summa, millest piisaks põhiosa summa ja laenu väljastamise kuupäevast möödunud päevade pluss kolme päeva (pangamaksed võivad aega võtta) intressisumma tasumiseks. Parem on kanda portaali kontole raha väikese varuga, sest ülejäägi võid alati oma pangakontole välja maksta.

Mis on refinantseerimine?

Bondora laenuga võib olla hea teisi laene refinantseerida. See tähendab, et hulga väiksemate laenude asemel jääb sulle üks suurem. Muu hulgas võid nii säästa pankade teenustasudelt.

Refinantseerimise kohta loe lisaks siit: Mis on refinantseerimine? Milliseid laene on mõistlik refinantseerida?

Kuidas maksegraafiku muutmist taotleda?

1) Kui soovid taotleda uut maksegraafikut, siis logi sisse ja vali LAENA - B SECURE.

2) B Secure'i teenustasu on 10 eurot kuus. Vaata, et su portaali kontol oleks piisavalt vahendeid kuumaksete ja B Secure'i teenustasu tasumiseks.

B Secure'i teenustasu lisatakse kuumaksetele. Teenustasu lahutatakse automaatselt sinu portaali konto saldost kord kuus maksegraafikule vastaval maksekuupäeval. Sõltumata aktiivsete laenude arvust lisatakse kuumaksetele vaid üks B Secure'i teenustasu. Pärast B Secure'i tingimustega nõustumist tuleb B Secure'i esimene teenustasu tasuda koos järgmise kuumaksega sõltumata sellest, kas maksegraafikut on muudetud või mitte. B Secure'i teenustasu võetakse ka põhiosa maksepuhkuse ajal. 

B Secure rakendub kõigile sinu olemasolevatele ja tulevastele laenulepingutele ning seda ei saa peatada enne viimase aktiivse laenulepingu lõppu.

 

B Secure annab järgmised võimalused (kõiki ei pea korraga kasutada).

  • Põhiosa maksepuhkus
  • Maksegraafiku pikkuse muutmine
  • Kuumaksete kuupäeva muutmine

 

B Secure'iga saad uut maksegraafikut taotleda juhul, kui täidetud on järgmised tingimused.

  • Oled tasunud kehtiva maksegraafiku raames vähemalt ühe täieliku kuumakse.
  • B Secure'i ei saa kasutada, kui Bondoral on õigus kõik sinu aktiivsed laenulepingud lõpetada ja nende tagasi maksmata kogusumma koheselt tagasi nõuda.
  • Kui sul on maksegraafiku muutmise (kuumakse muutmise, maksepuhkuse võtmise või laenu pikkuse muutmise) ajal tasumata teenustasusid, intressisummasid või muid võlgnevusi (sh B Secure'i teenustasu), pead kõik võlgnevused tasuma koos uue maksegraafiku esimese maksega.

 

3) Klõpsa uue maksegraafikuga nõustumiseks nupul "Kinnitage ja allkirjastage" ning järgi lepingu allkirjastamise juhiseid.

Mis juhtub, kui mul tekib probleeme laenu tagasimaksmisega?

Kui arvad, et sul võib tekkida probleeme laenumaksete tasumisega, soovitame sul osta tasulise teenuse "B Secure", mille abil saad muuta oma maksegraafikut.

Teenuse B Secure kohta lisateabe lugemiseks logi sisse ja vaata meie laenujuhendi küsimust "Kuidas maksegraafiku muutmist taotleda?" (seda näevad ainult sisseloginud kasutajad).

Saabuvat maksekuupäeva tuletatakse kasutajatele automaatselt meelde. Kui makse ei laeku õigeaegselt, siis saadetakse kliendile automaatselt võlgnevuse meeldetuletus järgmisel päeval ja edaspidi iga seitsme päeva järel. Kui laen on võlas olnud kauem kui 14 päeva, saadetakse kliendile tavapostiga kiri. Mõne võlameeldetuletuse eest võetakse teenustasu. Lisateavet leiad meie hinnakirjast.

Kui klient ei tasu võlgnevust kuu jooksul, võime me avaldada kliendi isikuandmed Krediidiinfo maksehäireregistris. Kliendi maksehäiret näevad pangad, järelmaksupakkujad, mobiilioperaatorid ja teised firmad, kes müüvad kaupu ja teenuseid järelmaksuga. Märge maksehäireregistris vähendab tõenäoliselt kliendi võimalusi laenude saamiseks ja toodete või teenuste järelmaksuga ostmiseks paljudeks aastateks. Seda teavet näevad teised ettevõtted veel mitu aastat pärast võla tasumist.

Kui sa ei tasu laenumakseid ka pärast korduvaid meeldetuletusi, on Bondora sunnitud võlgnevuse 75ndal päeval laenulepingu üles ütlema ning pöörduma kohalike võlamenetlusettevõtete poole. Võlamenetlusettevõtted alustavad võla sissenõudmist ning edaspidised tagasimaksekokkulepped tuleb sõlmida nendega.

Võlgnevuste korral oleme sunnitud võtma järgmised meetmed.

  • Avaldame võlgniku andmed Krediidiinfo maksehäireregistris.
  • Tühistame algse maksegraafiku, mistõttu kogu laenusumma ja kõik intressimaksed muutuvad koheselt sissenõutavaks.
  • Edastame võla sissenõudmiseks võlamenetlusettevõtetele.
  • Vajadusel pöördume võla sissenõudmiseks kohtusse.
  • Kohtuotsuse alusel palume kohtutäituril algatada täitemenetlus võlgnevuse tasumiseks.

Kui oleme sunnitud pöörduma kohtusse ja kohus otsustab, et võlgnikul on kohustus võlg tagasi maksta, siis palume kohtutäituril algatada täitemenetlus, millega ta saab voli kasutada nõude täitmiseks võlgniku pangakontosid, vara ja sissetulekut.

Kuidas muuta oma kontaktandmeid?

1) Logi oma portaali kontole sisse ja ava leht SEADED. Vajadusel muuda oma andmeid, näiteks e-posti aadressi või mobiiltelefoninumbrit. Muudatuste salvestamise järel saadetakse sulle neid kinnitav e-kiri. Kui taotled parajasti laenu, pead oma andmete muutmiseks saatma e-kirja aadressile klienditugi@bondora.com.

2) Samal lehel allpool saad muuta ka oma salasõna. Sisesta kehtiv salasõna ja uus salasõna ning klõpsa valikul "Vaheta salasõna". Peagi saad kinnitusega e-kirja. Kui taotled parajasti laenu, siis saad salasõna muuta, klõpsates sisselogimise järel paremas ülemas nurgas hammasrattaikoonil.

3) Kui soovid muuta muid andmeid, saada e-kiri aadressile klienditugi@bondora.com.

Kuidas uus salasõna saada?

1) Navigeeri Bondora avalehele ja klõpsa nupul "Logi sisse". Kui oled salasõna unustanud, klõpsa nupu "Logi sisse" kõrval oleval lingil.

2) Sisesta oma registreeritud e-posti aadress ja klõpsa nupul "Saada". Ava oma e-postkast; sinna peaks saabuma e-kiri, milles on link salasõna äramuutmiseks. Kirjuta oma e-posti aadress kindlasti õigesti.

4) Saadame sulle e-kirja edasiste juhistega. Kui seda e-kirja ei saabu, vaata igaks juhuks rämpsposti kausta. Kinnita salasõna muutmist, klõpsates lingil "Palun kinnita uue parooli saamine".

Kus saan vaadata oma konto väljavõtet?

1) Logi oma portaali kontole sisse ja ava leht KONTO - KONTO VÄLJAVÕTE. Vali ajavahemik ja klõpsa nupul "Otsi".

2) Portaali konto väljavõte on võimalik salvestada ka .CSV-failina, klõpsates paremas nurgas nupul "CSV".